
19:05, 19 травня
ШІ-помічник у "Дії": як українці спілкуватимуться з державою у новому форматі
Державний застосунок "Дія"готується до масштабного оновлення: його планують трансформувати у платформу зі штучним інтелектом, а також перетворити на окрему держкомпанію, яка зможе реалізовувати послуги у партнерстві з бізнесом.
Про це заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров під час виступу на конференції DOU.
"Дія" як ШІ-агент нового покоління
За словами міністра, ключовим вектором розвитку "Дії" стане впровадження штучного інтелекту. Замість традиційної взаємодії через кнопки та форми, громадяни зможуть спілкуватися з цифровим агентом у форматі живого діалогу — подібно до сучасних чат-ботів на базі великих мовних моделей (LLM).
Бета-версію такої взаємодії планують представити вже в червні 2025 рокуна порталі "Дія". Користувачі отримають можливість не лише ставити запитання — як-от «де знайти ЦНАП» чи «які документи потрібні для виїзду за кордон», — а й оформлювати держпослуги через текстові команди.
Виділення "Дії" в окрему структуру
Ще одним важливим кроком стане виокремлення "Дії" в окрему державну компанію, що дозволить створити маркетплейс державних та бізнес-послугна єдиній цифровій платформі.
"Уже в травні ми почали перші кроки до монетизації. У червні очікуємо перші прибутки. Поступово "Дія" буде трансформована в самостійну структуру — платформу, де компанії зможуть запускати свої сервіси, використовуючи державну інфраструктуру", — повідомив Федоров.
За словами очільника Мінцифри, в майбутньому навіть можливе випускання акцій цієї компанії, що відкриє нові горизонти для партнерства з приватним сектором.
Можливості монетизації: документи й банківські рахунки
Федоров також наголосив, що більшість користувачів не підозрюють про наявність великої кількості функцій у застосунку. А після інтеграції з бізнесом їх стане ще більше.
Одним із напрямів монетизації стане обробка та поширення цифрових документів.
Приклад ефективної інтеграції — співпраця з monobank, коли за один день через функцію шерінгу в "Дії" було відкрито понад 22 000 банківських рахунків.
"Можливість створення рахунку за лічені хвилини — надзвичайно цінна для фінансового сектору. Бізнес готовий платити за такий рівень автоматизації", — додав міністр.
На завершення
"Дія" стоїть на порозі нового етапу розвитку — від мобільного додатку до інтелектуальної цифрової екосистеми, яка не лише об’єднає державу та громадян, а й відкриє двері до комерційного партнерства. Уже найближчим часом українці зможуть оцінити перші результати цього масштабного перетворення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
live comments feed...