З 1 червня 2025 року в дію вступили оновлені правила компанії «Нова пошта», що стосуються лише посилок із післяплатою. У пресслужбі компанії пояснили, хто саме потрапляє під дію цих нововведень і чому їх було запроваджено.
Обмеження не для всіх: кого вони стосуютьсяПредставники компанії наголосили: жодних змін для звичайних відправлень не відбулося. Нові обмеження стосуються виключно тих відправлень, де передбачено післяплату — коли одержувач розраховується після отримання товару, а кошти повертаються відправнику.
«Ми не обмежуємо кількість чи частоту відправлень. Але у зв’язку зі зростанням контролю за підприємницькою діяльністю з боку держави, змушені адаптуватися до нових вимог», — заявили у Telegram-каналі компанії.
Фінансовий моніторинг: нова реальність для NovaPayЗгідно з оновленими вимогами, усі фінансові установи, зокрема й NovaPay, мають зобов’язання:
здійснювати перевірку клієнтів на предмет ризиків,
вивчати характер і цілі фінансових операцій,
з’ясовувати походження коштів у разі необхідності.
У компанії пояснили, що при виявленні великої кількості післяплат у фізичної особи, NovaPay може тимчасово призупинити надання фінансових послуг до моменту отримання пояснень.
Порада для продавців: легалізація діяльностіКомпанія звернулася до клієнтів, які постійно відправляють товари з післяплатою:
«Якщо ви розпочинаєте комерційну діяльність — радимо зареєструвати ФОП або іншу юридичну форму. Ми зі свого боку забезпечимо зручне укладення договорів на доставку та грошові перекази, що значно полегшить ваш бізнес».
Які саме обмеження діють з 1 червняСервіс NovaPay почав запроваджувати персоналізовані ліміти для кожного користувача. За попередніми даними:
Фізичні особи зможуть надіслати не більше 5 посилок із післяплатою на місяць.
Загальна сума таких операцій не має перевищувати 30 000 гривень.
Якщо операції будуть нагадувати підприємницьку діяльність, NovaPay може вимагати офіційне підтвердження джерела коштів.
Нові правила стосуються не пересічних користувачів, а тих, хто активно продає товари з післяплатою, уникаючи реєстрації бізнесу. «Нова пошта» таким чином реагує на вимоги законодавства, зберігаючи доступність своїх сервісів для чесних клієнтів.